piątek, 29 stycznia 2016

Co się zmieniło ?

Witajcie !
Dawno mnie tu nie było. Natłok nauki, różnych spraw. Za pewne rozumiecie o co mi chodzi.Dzisiaj postanowiłam opowiedzieć Wam co się u mnie pozmieniało. 
Jak wiecie od września zaczęłam naukę w pierwszej klasie technikum o profilu informatycznym. W porównaniu do gimnazjum jest ciężko, ponieważ z jakiś około 15 przedmiotów, teraz mam 28. Więc jest różnica. I to duża. Dlatego na bloga ostatnio musiałam poświęcić zdecydowanie mniej czasu. Ale spokojnie, teraz mam ferie i zacznę wszystko nadrabiać. 
Taniec z Ogniem - pamiętacie o tym, jak mówiłam Wam, że mam swoją grupę tańca z ogniem? Wcześniej nazwałyśmy się "Fire", ale trochę głupia ta nazwa. Teraz nazywamy się " Kosogłos". - Pozdrawiam wszystkich fanów Igrzysk Śmierci :* . Ale do tematu ognia. Mamy nazwę, mamy koszulki i teraz już jest coraz lepiej. Zastanawiamy się nad zakupem nowego sprzętu. Na tą chwile na stanie mamy cztery pary poi i trzy pary poi led (ale to prywatne). Jeszcze przed wakacjami było to dla mnie wielkie marzenie, a teraz mam to już teraz. Wspaniałe dziewczyny, które tańczą bo to lubią. Jestem zadowolona.  A zapomniałam. Mamy kanał na YouTube. Ttaj zostawiam Wam link, zerknijcie, skomnetujcie, zostawcie łapke w górę i zasubskrybujcie.

Przyjaciele - mam przy sobie tych bliskich, którym bardzo dziękuję, że ze mną zawsze są, mimo iż nie zawsze utrzymujemy codzienny kontakt - Ty wiesz, że teraz dziękuję właśnie Tobie. Dziękuję. Wiem, że zawsze mogę na Ciebie liczyć. Wiedz, że Ty też zawsze możesz się do mnie odezwać gdy czegoś potrzebujesz. Zawsze pomogę. I pamiętaj Kochana - to, że teraz mam chłopaka, nie znaczy, że będę Cię zaniedbywać. Na pewno nie. 
Blog - tutaj należą się Wam zdecydowanie wyjaśnienia. Ponieważ dawno mnie tu nie było, przepraszam. Postaram się do Was częściej odzywać. Postaram się raz w tygodniu. Ale musicie dać mi czas. Ciężko mi pogodzić szkołę i osiągać tam dobre wyniki, harcerstwo, bloga i jeszcze nie zaniedbywać przyjaciół i chłopaka. Nie długo pojawią się jakiś posty a propo mojej szkoły, moich paznokci ( ponieważ ostatnio udało mi się je trochę przychodować i chętnie podzielę się z Wami wskazówkami ) i kilka innych. Cierpliwości :)
Odchudzanie - może odchudzanie to złe słowo. Postanowiłam, że do wakacji muszę mieć płaski brzuch i zaczęłam po prostu intensywniej ćwiczyć. Chcę nie tyle stracić na wadze co po prostu mieć mniej centymetrów gdzie nie gdzie. Jeżeli uda mi się coś osiągnąć, to bardzo chętnie o tym Wam opowiem. Gdybyście chcieli zaobserwować moje postępy zapraszam na aplikację PumpUp - Chudsza. Tam mnie szukajcie. 
Zapraszam też na instagram i snapchat. Tymczasem dziękuję za przeczytanie posta. Mam nadzieję, że Wam się spodobało. Czekam na szczere komentarze. 

Zaobserwuj, aby być na bieżąco. 

Do zobaczenia w kolejnym poście ! 



7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Fajny, przejrzysty , jest wszystko po kolei ^^ co do odchudzania, jesteś ładna i chyda z tego co widzę na zdjęciu więc spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Blog jest ładny i przejrzysty.

    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dieta też jest ważna przy odchudzaniu, specem nie jestem, ale każdy trener tak powie. :P Poza tym nie przepraszaj, że cię iks czasu nie było. Twój blog, Twoja sprawa jak go prowadzisz.
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Post :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj w klubie! Ja też postanowiłam w tym roku wziąć się za siebie i poćwiczyć w domu oraz zdrowiej się odżywiać :)
    powodzenia!

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.