poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Co chcę zrobić przez ostatnie 21 dni wakacji ?

Połowa wakacji za nami. Ponieważ nie macie okien, to Wam powiem, że gorąco. Chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić tym,co chciałabym zrobić jeszcze w te wakacje. Więc przejdźmy od razu do meritum.
1. Kąpać się w jeziorze lub innym zbiorniku wodnym.
W te wakacje jeszcze nad wodą nie byłam, tak żeby się kapać. W sumie to nie umiem pływać, więc nie pływałabym, ale samo przebywanie w wodzie sprawia mi ogromna przyjemność. 
2. Spać pod namiotem. 
Jeżeli śledzicie mnie (boże, nie ! czytacie mojego bloga, tak to lepiej brzmi ) to wiecie, że uwielbiam nocki pod namiotem. W te wakacje kilka razy już spałam pod namiotem, chociażby w urodziny (no powiedzmy, że spałam), ale mimo to chciałabym w te wakacje jeszcze to zrobić. 
3. Warsztaty tańca z ogniem. 
Nauki nigdy za wiele. W dniach 20-23 sierpnia odbywają się warsztaty i pokazy tańca z ogniem w małej miejscowości koło Olsztyna. Mam nadzieję, że moi rodzice pozwolą mi tam pojechać, ponieważ chciałbym być coraz lepsza, a bez jakich kolwiek nauk będę stała w miejscu. 
4. Pokaz tańca z ogniem. 
W te wakacje wraz z moją grupą Tańca z ogniem "Fire" miałyśmy już dwa pokazy, ale to nie wszystko. Na koniec wakacji czeka nas jeszcze jeden pokaz, tak na zakończenie tego błogiego stanu leniuchowania. 
5. Trasa piesza. 
Czeka mnie w te wakacje jeszcze piesza trasa z Bartoszyc do Lidzbarka Warmińskiego z tytułu mojej karty na HO. 
To chyba te najważniejsze rzeczy, które bardzo bym chciała zrobić. Czekam na Wasze komentarze. Do zobaczenia w kolejnym poście :D

7 komentarzy:

  1. O widzę, ze jesteś z moich okolic :) olsztyn, lidzbark, bartoszyce :))) Wpadaj do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, przydatne rady ❤️
    Zapraszam do mnie
    http://karolciaaky.blogspot.com/2015/08/jak-czas-szybko-leci.html?showComment=1439229258957#c6696887750759602712

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo też chce spać w namiocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów! Może coś się uda. :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.