sobota, 11 lipca 2015

Być jak wszyscy

Hejka ! 
Czy Tylko ja odliczałam dni do piątku, bo Harry Potter w TVN? Uwielbiam Pottera, jestem wielka fanką, ale dzisiaj nie o tym. Wczoraj wraz z moją przyjaciółką rozmawiałyśmy o tym, co dzieje się w internecie . Stwierdziłam, że fajnie byłoby się tym z Wami podzielić.
Teraz blogspot jest zasypywany masą blogów. I to jest nawet ok. Fajnie, że ludzie chcą się w jakiś wyrazić, spełnić. Ale to jak te blogi wyglądają, już nie jest takie super. Jest wiele "takich samych" blogów, jeżeli wiecie o czym mówię. Ludzie, zazwyczaj są to dziewczyny, ale nie tylko piszą ciągle o tym samym. Trochę tego nie rozumiem.  "Trzeba być sobą, nikogo nie kopiować" - czytaliście to na jakimś blogu ? Bo ja na wielu. Fajnie, że blogerzy piszą o różnych tematach, ale nie fajnie, że wyrażają identyczne zdanie.  Na prawdę takie fajne jest czytanie tego samego na milionach blogów ? Może warto to przemyśleć ? 

Zaglądacie na YouTube? Prawie każda blogerka ma kanał na yt." Pamiętajcie, aby być sobą, nie warto nikogo kopiować" - powiedziała youtuberka, która nagrywa to co wszyscy. Rozumiem, że yt, fajnie, nagrywanie filmów. Ale czy to takie super nagrywać to co wszyscy i mówić co wszyscy?  Nie mówię o tagach, ale o filmach tematycznych. Ehhh.... to mnie po prostu załamuje.
Może warto to przemyśleć ? 

Na dzisiaj to wszystko. Przemyślenia napiszcie w komentarzach. 
Zapraszam do obserwacji, abyście byli na bieżąco!
Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Ciekawy post. C:
    mary-and-mint.blogspot.com
    może zaobserwujesz mojego bloga, jeśli Ci się spodoba? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Harrego Pottera :) Właśnie przygotowuję posta o oryginalności.

    Zapraszam do mnie:
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.