sobota, 30 maja 2015

Beauty czy Life ??

Witajcie. 
Dawno mnie nie było. Dlaczego? Zaraz Wam opowiem. Jednym z powodów było to, że zabrałam się za pracę przy blogu moim i Milki klik . To chyba nie wymaga komentarza. Kolejnym powodem był weekendowy wyjazd do Olsztyna. nie miałam wtedy czasu, aby wstawić jakiś post na bloga. Jednak to nie jest ostatni powód. Ostatnim powodem jest to, że miałam małe załamanie. Ostatni post - klik - wymagał ode mnie dużo pracy. Miałam nadzieję, że docenicie moją pracę. Rozumiem, zdjęcia nie są najlepszej jakości, ponieważ mój aparat nie jest aparatem wysokich lotów, ale jednak miałam nadzięję, że to docenicie. Wchodzę w weekend na bloga i patrze - 2 komentarze. No cóż. Pomyślałam, że przecież nie musiało się Wam to podobać. Każdy ma swój gust. Dlatego dzisiaj pytanie do Was. Jakie posty chcecie czytać na moim blogu - Beuty czy Life ? 
Czekam na odpowiedź :D 




1 komentarz:

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.