niedziela, 12 kwietnia 2015

Coraz bliżej TESTY !

Cześć!
Jak minęły Wam święta ?
U mnie święta cudowne. Zjadłam tyle, że teraz trzeba będzie się odchudzać :D
Jednak dzisiaj nie o odchudzaniu. 
W dniach 21-23 kwiecień 2015 roku sprawdzę swoją wiedzę z trzech lat na 
EGZAMINIE GIMNAZJALNYM !
Czyli w ciągu godziny lub półtora dowiem się, czy coś umiem czy nie. 
Moim zdaniem - GŁUPOTA !
A dlaczego ?
Ponieważ moim zdaniem nie da się sprawdzić prawdziwej wiedzy podczas testów. 
Przecież różnie to bywa, jeżeli pisaliście ten egzamin, albo chociaż egzamin próbny to wiecie o czym mówię. 
Stres - największe dziadostwo jakie może nam popsuć plany, jeżeli chodzi o naszą przyszłą szkołę. 
Wiem, że gdyby nie presja egzaminy szły by mi zdecydowanie lepiej. 
No, ale jest jak jest. 
Testy nie idą mi najgorzej, ale wiem, że mogłoby być lepiej. 
Próbne testy szóstoklasisty pisałam na 34 - 36 punkty, a ten ,, oficjalny" 29 .
Tylko dlatego, że się stresowałam. 
Jednak staram się jak najwięcej do testów powtarzać, bo mam nadzieję, że jakoś lepiej będzie. 
Zobaczymy. 
Życzcie mi powodzenia ! :D

7 komentarzy:

  1. Mnie również 'zjadł' stres podczas testu kompetencji w podstawówce i zamiast tylu punktów co na próbnym poszło mi o wiele gorzej.. :(
    Jednak myślę, że nauczyło mnie to kilku rzeczy i pod koniec gimnazjum nie dam się stresowi! Tobie życzę, żeby stres cię nie zjadł, bo wiem, że jeśli nie będziesz się stresować to pójdzie ci super. Trzymam mocno kciuki! Nie daj się !!!!!!

    Pozdrawiam :*
    http://fashionforazmariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety w tym roku też piszę egzaminy ;/ ale nie stresuję się jakoś bardzo ;) życzę powodzenia ;D
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę, życzę powodzenia ! :) +Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Też piszczę testy,ale szczerze to nie stresuje się w ogóle co będzie to będzie

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi do tych testow zostal jeszcze rok
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bloggerki (no ok,większość) zawieszają blogi,bo są testy-gratuluję takiego luźnego podejścia. Denerwuje mnie trochę cała ta akcja "napiszę za tydzień,bo mam testy" co z tego? Normalnie w szkole też masz sprawdziany i kartkówki,a piszesz na blogu. Po co mieć stresa jak i tak niewiadomo co będzie? XD
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.