sobota, 28 lutego 2015

Listy

Cześć!
Witam Was w ostatni dzień lutego. 
Za 22 dni będziemy mieć kalendarzową wiosnę. Jednak już teraz na podwórku czuć wiosnę. 
Czy dostaliście kiedyś od kogoś list ??
Ja dostałam i dzisiaj o tym porozmawiamy. 
Od jakiegoś czasu wraz z moją przyjaciółką Azmarią piszemy do siebie listy. 
Jest to o wiele lepsze uczucie niż dostać sms czy wiadomość na fb lub poczcie. 
Ostatnio tez dostałam list od Alex
Tak strasznie sie cieszyłam, bo nie spodziewałam się, że mi odpisze. :D
Bardzo Was przepraszam za tak krótkie wpisy, ale mam teraz małe problemu i muszę je rozwiązać, a potem już pisać na blogu będę regularnie. 
Obiecuje. 
Do zobaczenia w kolejnym wpisie.


2 komentarze:

  1. ja bardzo lubię tradycyjne listy :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dostałam niestety jeszcze od nikogo listu :<
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.