środa, 4 lutego 2015

Już jestem !

Cześć!
Bardzo przepraszam, że mnie tyle czasu mnie nie było, ale najzwyczajniej w świecie chorowałam.
Trochę dalej jestem chora, ale czuję się lepiej, więc postanowiłam coś dodać.
Dzisiaj będzie o mocy komentarza.
Osoby, które publikują coś w internecie, głównie popularne są blogi i prowadzenie kanału na YouTube, czekają na komentarze innych.
Pierwszy post, lub filmik jest najważniejszy. Wtedy to osoba publikująca czeka na opinie innych o tym, czy to co robi się innym podoba.  Jeżeli pojawi się pierwszy komentarz, jest taka obawa, co to będzie.
Pamiętam swój pierwszy post i to, że gdy zobaczyłam pierwszy post strasznie się pod jarałam, byłam bardzo szczęśliwa.
Mimo to, że bloga mam już pół roku, to się nie zmieniło.
Każdy pozytywny komentarz działa na mnie jak bardzo dobra kawa. Na blogu z negatywnymi się nie spotkałam ( i oby tak zostało).
Wielką skrzynia negatywnych komentarzy jest strona ask.fm , jeżeli komuś hejtu brakuje, to tam jest go aż nad to.
Na dzisiaj to wszystko.
Bardzo was przepraszam za to, że ten post jest krótki, ale no tak wyszło.
Nie długo będą dłuższe komentarze.
Teraz zapraszam do komentowania, odwiedzania twittera i instgrama. :D
Do zobaczenia :)


 

3 komentarze:

  1. ja mam bloga od 1,5 miesiąca i też każdy miły komentarz daje mi kopa motywacji :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam i każdy komentarz mnie ucieszy :) + obserwuję :)

    http://czarno-biale-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tb ! Komentarz = uśmiech na mojej twarzy

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.