sobota, 1 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca - październik 2014

Hejka kochani!
Przychodzę z podsumowaniem miesiąca :D
A więc zaczynamy

Ciekawostka 

Zając w gwarze łowieckiej to ,, Kot"! Ładny ten koteczek :D

Film 

Filmem, który znajdzie sie w podsumowaniu października jest film ,, Miasto 44". Mimo, że kilka scen bym usunęła, to film jest bardzo dobry. Dobry technicznie i warty każdej złotówki. 


Książka 

Tą książkę, czytałam na początku pierwszej klasy, czyli ,, Mały Książę". Jest to książka o miłości, dojrzałości i przyjaźni. Jeżeli nie czytaliście to zapraszam do przeczytania. 

Piosenka 

Uczę się jej aktualnie grać, może kiedyś Wam zagram :D

Kanał na YT

Natal la <-- Zapraszam do odwiedzania kanału natalli :D

Blog

Blog mojej koleżanki. Zapraszam :D

Ulubieniec 

Ulubieńcem października jest herbata. Z powodu kilkunastu zimnych dni, herbata stała się moim ulubieńcem nr. 1 :D 
Herbata z miodem dobra rzecz !

Anty-ulubieniec !

Anty-ulubieńcem jest choroba. Podczas 31 dni udało mi się dwa razy odwiedzić lekarza. Nic fajnego :( 
To wszystko w dzisiejszym poście :D 
Zapraszam Was do Post zapowiadający Q&A ! Zadawajcie pytania :D
Do zobaczenia za tydzień :D
No i cześć



8 komentarzy:

  1. ciekawy post. Moja przyjaciółka ma fazę na Miasto 44 ale póki co oglądać nie możemy :(
    zapraszam! : you-chapter.blogspot.com
    kom?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały książę niby taka cienka i dziecinna a dla niektórych trudna do zrozumienia, również ją polecam!

    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/10/halloween-2014-black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu oglądnąć ten film :D

    obserwujemy? każdy komentarz i obserwacja bardzo mnie motywują ;*
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czytałam tą książkę! Mi się jednak nie zbyt spodobała :'(
    Ogółem to lubię kryminały.
    Zapraszam do mnie :D
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również sporo scen usunęłabym z Miasta 44.. Kiedyś uwielbiałam Małego Księcia. :)

    Pozdrawiam!
    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo "Mały Książę"! pamiętam, że bardzo podobała mi się ta książka :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam książki "Mały Książe" ale po przeczytaniu tego posta zaraz pójdę do biblioteki i wypożyczę tą książkę!

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Małego Księcia! :*
    Może wzajemna obserwacja?
    http://mivintly.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.