piątek, 17 października 2014

Fejm goni fejma :D

Hejka Kochani !
Jest weekend, więc czas na kolejny wpis. 
Dzisiejszy wpis będzie o bardzo popularnej stronie ask.fm. 
Na pewno każdy z Was wie, co to za storna. 
Gdy dowiedziałam sie o tej stronie, myślałam, że to strona do zadawania pytań i odpowiadania na pytania. Więc założyłam sobie konto. Teraz jednak wiem więcej. 
Askowiczów ( czyli osoby pytające) można by podzielić na takie trzy grupy:
  1. Normalni pytający ludzie, ktorzy w kulturalny sposób chcą się czegos dowiedzieć. Zazwyczaj pytają z podpisem, rzadko anonimowo. Znają granicę pytań. 
  2. Osoby, które chciałaby wiedzieć wszystko o twoim życiu. Często zadają niestosowne pytania 
  3. Anonimowi ludzie, którzy hejtują każdego. Nawet gdybyś zrobił cos wielkiego, to znajdą w tym jakis spisek, albo, że sam tego nie osiągnąłeś, bo jestes tępy, głupi itd. Wyrażaja opinie o tym co robisz, urażając Ciebie. A to nie jest fajne. 
Ask.fm jest stroną, która w pewnien sposób dzieli ludzi. 
Są zwykle osoby i fejmy, które maja dużo lajków, zazwyczaj przez wysyłanie pytań do innych w stylu :
,, Założyłam się, że do końca tego dnia będę mieć 2000 lajków, pomożesz ? " 
Nie rozumiem, po co komu te lajki??!!
A może wy mi wytłumaczycie na czym ma polegać fenomen tej strony, bo ja tak nie do końca rozumiem? 
Wejdź w zakładkę ,, Podsumowanie miesiąca " i napisz w komentarzu co o tym uważasz!
Abyście nie myśleli, że pisze jedno, a robie drugie, swojego aska wyłączyłam.
Mam nadzięję, że post Wam się podoba. 
Zapraszam na portale społecznościowe i do komentowania :D
No i cześć 


3 komentarze:

  1. Wed mnie z askiem stało się coś czego w zamierzę nie mieli jego twórcy :(
    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację.Miałam aska ale gdy ludzie zaczęli zadawać dziwne,niestosowne pytania to go usunęłam.Na Asku także wszyscy chcą mieć lajki aby być fajni.Dla mnie to jest żałosne.Bardzo fajny temat na post :)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez miałam aska ale po miesiącu usunęłam .. z tych samych powodów
    http://mysmilelile.blogspot.com/ <<<< zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz! To duża motywacja!
Nie bawię się w obs/obs itp.